"Давай пограємо!"

2021-02-28

Як нам знайоме це прохання дитини. І яку величезну радість вона відчуває, коли ми погоджуємося.

Ми можемо побути хворим або продавцем, учнем або клишоногим ведмедиком. Зазвичай, граючи з малюком, ми слідуємо за його бажанням: вiн сам пояснює нам, що треба робити. А ми, якщо вже вирішили подарувати задоволення, слухняно виконуємо всі вимоги.

Однак гра - це не тільки задоволення і радість, що само собою дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння. Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами, тваринами, адаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. У грі розкриваються такі можливості, які ще не реалізуються у повсякденному житті. Це схоже на погляд у майбутнє. У грі дитина буває сильнішою, добрішою, витривалішою, кмітливою, ніж у багатьох інших ситуаціях.

І це природно.
Головне грамотно організувати ігрову діяльність. А тут особлива роль належить вихователю.

Саме від особистості педагога, його знань, умінь, професійної майстерності та здатності творчо організувати керівництво ігровою діяльністю дітей залежить успіх і результативність гри. А головне від власного вміння! Тому педагоги #ЗДО_ЗолотаРибка на семінарі-практикумі "гралися" (переглянути відео)

Кiлькiсть переглядiв: 18