/Files/images/Title_Bilan_UKR-Doshkillya_Q-2017__.jpg

Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля"

Мета програми – розширити змістовий компонент освітньої робо- ти з дітьми від двох до шести років, розкриваючи етнічні, історичні та соціокультурні особливості Західного регіону.

Завдання програми розглянуті через призму Базового компонента дошкільної освіти. Структуру програми визначають лінії розвитку дитини. У змісті програми виокремлюють розділи за віковою періодизацією: ранній вік (третій рік життя), молодший дошкільний вік (четвертий рік життя), середній дошкільний вік (п’ятий рік життя), старший дошкільний вік (шостий рік життя), в яких подані стислі психологічні характеристи- ки дітей, завдання розвитку, зміст і форми освітнього процесу з кож- ного змістового компонента. Кожен розділ змістової частини програми завершується показниками компетентності дитини.

У програмі визначено завдання з різних напрямків роботи з дітьми: фізичний, соціально-моральний, емоційно-ціннісний, пізнавальний, мовленнєвий, художньо-естетичний, креативний.


Результат пошуку зображень за запитом "парціальна програма про себе треба знати про себе треба дбати"

Парціальна програма

Цілеспрямована педагогічна робота щодо виховання у дітей по- чуття особистої безпеки, формування елементарних навичок са- мозахисту в навколишньому середовищі передбачає: ознайомлен- ня з джерелами небезпеки в довкіллі (у природі, поміж людей, серед предметів); з причинами виникнення небезпечних ситуацій; зі шля- хами запобігання їм; з негативними наслідками нехтування прави- 6 лами безпеки. Важливим є навчити дошкільників захистити та врятувати себе, враховуючи їхні вікові можливості.

Щоб дитина могла піклуватися про своє здоров’я та здоров’я інших, потрібно виробити в неї свідоме ставлення до життя, усвідомлення пріоритету здоров’я. Дуже важливо сформувати валеологічний світогляд і мотивацію здорового способу життя. У дошкільників виробиться усвідомлене ставлення до власного здоров’я, коли вони засвоять елементарні знання про свій організм, оволодіють гігієнічними нормами поведінки, психологією спілкування, гігієною харчування. Ці знання та навички діти поповнюватимуть і вдосконалюватимуть упродовж усього життя.

Кiлькiсть переглядiв: 519